část a závěrečná část znatelně kratší, než část pracovní. Metody výuky Při výuce odborného výcviku jde v podstatě o jednotu obsahu a prostředků z hlediska stanoveného cíle. Vyučovací metoda je specifickým druhem činnosti učitele odborného výcviku při vyučování, kdy vhodným pedagogickým působením řídí učení žáků a vede je k dosažení stanovených cílů. Pojem vyučovací metoda lze Zdiměřice definovat jako souhrn postupů s racionálním využitím materiálních prostředků. Které tvoří činnost zaměřenou na dosažení vytyčeného cíle. Metodami odborného výcviku tedy rozumíme systém cílevědomého jednání učitele odborného výcviku, který organizuje způsoby poznávací a praktické činnosti žáků. Čadílek M., Faktory ovlivňující volbu metod praktického vyučování se dělí na základní faktory kadeřnictví Jesenice objektivní a specifické faktory subjektivní. Mezi základní faktory, které ovlivňují výběr metod výuky v praktickém vyučování, patří Kocanda didaktický cíl vyučovacího dne. Dále sem můžeme zařadit obsah učiva a čas, který je potřeba na jeho osvojení. Následkem tohoto je volba vyučovacích metod také do značné míry ovlivněna poměrem intelektuálních a manuálních úkonů a mechanizací a automatizací pracovního úkonu. Mezi specifické faktory, které také ovlivňují volbu metod výuky, zahrnujeme veškeré předpoklady žáků. Ať už se jedná o kadeřnicemi Jesenicí předpoklady ke zvládnutí oboru, nebo posuzování jednotlivé práceschopnosti žáků během celé výuky a také nezapomínat na náročnost
učiva v průběhu celého vyučovacího celku. Druhým, důležitým faktorem, ke kterému musíme přihlížet, je samotná osobnost učitele praktického vyučování. Učitel by měl vhodné metody volit podle svého uvážení, tak aby vyučovací proces byl co nejefektivnější a kadeřnici Jesenici využít tak nejlépe své pedagogické i odborné dovednosti. Metody používané v praktickém vyučování Práce s technikou a účetní dokumentací Tato metoda je velice využívaná, jelikož se s ní žáci naučí veškeré provozní úkony, které budou v budoucím zaměstnání dětské cvičení Prahou západ Jesenicí