a seberegulace. O Vývojové úkoly fyzické změny, flexibilita, abstraktivní myšlení, schopnost a dovednost vytvářet a udržovat vztahy s vrstevníky obojího pohlaví, změna vztahů k dospělým, představy o budoucí profesi, příprava pro partnerský a rodinný život, rozvoj intelektu, představa o budoucích cílech a stylu života a ujasnění hodnot. Oblast vztahů O Vztah k sobě, sebepojetí a sebehodnocení pro adolescenci je charakteristická zvýšená sebereflexe, sebepojetí chápané jako soubor znalostí a pocitů o vlastním já se vytváří v průběhu celé ontogeneze, sebehodnocení vede k vnímání vlastního chování a prožívání sociálních srovnávání. O Vztah s druhými kadeřnictví Statenice důležitým aspektem je rozvoj komunikačních dovedností. Adolescent nemá problémy s vnímáním, napětím a agresivitou, protože jí ventiluje v aktivitách s vrstevníky a nedostává se do sporu s autoritami. Dobře navazuje osobní vztahy k rodičům nebo k autoritám majícím odlišný Výhledy význam. Rodiče na dospívání svých dětí nereagují vždy zrale a s nadhledem. O Vrstevnické vztahy a skupiny je unikátní a svým způsobem těžko zastupitelný typ vztahu. Umožňuje vzájemné poskytování názorů, pocitů a vzorců chování, zkoušení bez větších závazků. Vrstevníci plní funkci komunikační a interakční platformy, kde může dospívající testovat sám sebe. Adolescenční vrstevníci rádi kadeřnice Statenicích napodobují a rovněž jsou rádi napodobováni. Tráví mnoho hodin diskusemi či planými řečmi o tom, jaké to bylo a jaké by to mohlo či mělo Jenerálka
být. Ve vrstevnických vztazích se rychle mění a střídají pozice. Adolescenti jsou ve svém každodenním životě konfrontováni s řadou starostí a problémů, které se týkají rodinného života, školy, vztahů s vrstevníky, patří sem i potíže související s trávením kadeřnictví Statenice volného času a starosti, které zažívá dospívající sám se sebou. Nejde o mimořádné události, ale o tzv. chronické starosti a obtíže. Vztahy mezi učitelem a studentem jsou komplikované. Učitelé střední a starší generace obtížně mění svoje stereotypy a návyky. Na druhé Statenice kadeřnicemi straně se učeň postupně učí otevřenějšímu vztahu k pedagogům a institucím. Adolescenti, kteří se cítí dobře, jsou spokojeni se svým Budovec životem, usilují do budoucna o potvrzení vlastní sociální hodnoty a naopak. Do učení přicházejí mladí lidé ve věku let. Učitelé musí Červený vrch při vyučování brát v úvahu a respektovat zvláštnosti tohoto věku. Tento věk je charakterizován zvýšením tělesné činnosti organismu, rozvojem rozumových schopností, silně se vyvíjí kritičnost názorů o jednání jiných, učni mají sklony k sebekritice, touží po úplné