uvádí respondentů. Vzhledem k tomu, že otázka byla otevřená respondentů neodpovědělo vůbec. Vyhodnocení stanovených hypotéz Hypotéza Klukovice Učitelé praktického vyučování znají výukové metody. K ověření této hypotézy sloužily otázky č. Z dotazníkového šetření tedy vyplynulo, že v praktickém vyučování nejvíce učitelé využívají metody názorně demonstrační, které jsou doplněné o metody slovní. Ohrada Tyto metody využívá tedy dotazovaných respondentů. Z celkového počtu dotazovaných to činí celkem Hypotéza byla tedy částečně potvrzena, kdy učitelé znají pouze metody, které se běžně využívají. Hypotéza Učitelé praktického vyučování se připravují na výuku. K ověření hypotézy sloužila otázka č. Přípravy si zpracovává pouze respondentů, nezpracovává a nepoužívá přípravy a respondentů uvádí, že pouze někdy při určitých tématech používají přípravu. Zpracování přípravy na výuku a jejich následné užívání patří Holyni kadeřnickému salonu mezi hlavní činnosti učitele. Na tuto otázku měli tedy všichni dotazovaní učitelé odpovědět kladně. Hypotéza se tedy nepotvrdila. Hypotéza Učitelé praktického vyučování znají aktivizující metody. K ověření této hypotézy sloučila otázka č. a Brainstorming a Brainwriting řadíme mezi nejznámější aktivizující metody. respondentů uvádí, že zná Brainstorming a respondentů zná Brainwriting. Tedy kadeřnictví Holyně asi polovina všech dotazovaných respondentů zná některé aktivizující metody. Hypotéza se tedy nepotvrdila. Závěr Ve výchovně
vzdělávacím procesu je učitel chápán jako hlavní iniciátor procesu. Aby byl výchovně vzdělávací proces efektivní, musí učitel mít Nové Butovice nejen odborné znalosti, organizační a diagnostické kompetence, ale musí také znát žákovy možnosti, které musí plně rozvíjet a podporovat žákovu aktivitu. Jen tak docílí vzájemného vyváženého vztahu mezi učitelem a žákem. Úkolem učitele je vychovat sebevědomého žáka. kadeřnictví Holyně Aby se tomu tak stalo, musí být jednotlivé školy kreativní, musí se neustále inovovat a nabízet nové metody práce a kvalitní pedagogické pracovníky. Jen tak mohou obstát v konkurenci s ostatními školami. Cílem bakalářské práce bylo vytvořit metodickou příručku pro