apod., ale na mysli máme spíše úkony, ve kterých je možné popustit uzdu fantazie. I když musíme u některých úkonů dodržovat přísné zadané technologické postupy, můžeme kupříkladu využít pestrou paletu odstínů barev, které mají kadeřníci k dispozici. Při zhotovování účesové tvorby, by se měli žáci nechat vytvářet účesy, do kterých by promítli své kreativní a estetické cítění. Tím by docházelo také k promítání se nových kombinací různých prvků v konečné podobě účesu. Žáka musí činnost bavit a proto je důležité ho zaujmout zadanou práci. Učitelé praktického vyučování by měli žáky povzbuzovat k práci, tím by docházelo k kadeřnickému salonu Náměstí Republiky efektivnějšímu praktickému vyučování. Student, kterého práce baví je schopen vytvářet nové možnosti postupů a samozřejmě dříve se naučit probíranou látku. Tvořivý učitel v odborné praxi M. Čadílek, P. Stejskalová, Učitel v odborné praxi plní funkci organizátorskou, ale i výchovně vzdělávací a měl by splňovat určité kvalifikační kritéria, jako jsou Vyučení v daném oboru SŠ s maturitou DPS nebo Bc Náměstí Republiky studium DPS nebo Bc studium je pro budoucího učitele z hlediska pedagogické praxe velmi důležité. V tomto studiu získává hluboké kadeřnické salony Náměstí Republiky pedagogické vzdělání, v kterém jsou zahrnuty dějiny výchovy, didaktika, obecná pedagogika a její příbuzné obory do kterých patří filozofie, psychologie, sociologie apod. Tvořivý učitel je v odborné praxi velmi důležitým faktorem proto, aby žáci mohli projevit své Hlavní nádraží
schopnosti v zadaných praktických úkonech jako je například tvorba různých účesů apod. Mezi vlastnosti, které by měl tento učitel mít, patří dozajista Odborné znalosti svého oboru Pedagogické znalosti Musí umět dobře komunikovat s okolím Nesmí mu chybět tvořivost Musí na sobě stále pracovat a zdokonalovat se Proto, aby mělo praktické vyučování pro žáka velký přínos, musí být také splněny další Florenc podmínky. Učitel by měl v odborné provozovně vytvořit příjemnou a klidnou atmosféru, která je nezbytná pro odvedení dobré práce. Učitel musí také přistupovat ke svým žákům přátelsky, samozřejmě v určité míře. Když mají žáci ze svého učitele nepříjemný pocit, Náměstí Republiky kadeřnickými salony můžou se ho začít bát. Při špatném vztahu mezi učitelem a žákem dochází k určitému bloku. Žák nedává pozor a ignoruje pokyny učitele. Proto je prospěšné pro obě strany aby zde převažovala příjemná atmosféra a obě strany spolu dobře vycházely. V praktickém vyučování je důležitá motivace, která žáka žene kupředu a přechází do tvůrčí činnosti. Rozvíjení tvořivosti, osobnostní Můstek předpoklady Mezi osobnostní předpoklady, pro obor H Kadeřník je kromě zadaných kritérií jako je úspěšné ukončení základní školy,