praxi Absolvent oboru Kadeřník se uplatní v pozici zaměstnance služeb dámského, pánského a dětského kadeřnictví. Absolvent ovládá základní kadeřnické úkony, jako je stříhání, barvení, preparace, odbarvování, úprava vlasů, regenerace, poradenská služba. Absolvent se uplatní při výkonu povolání ve velkých, středně velkých i malých firmách. Po získání nezbytných náležitostí je připraven uplatnit se i jako podnikatel v malých firmách a živnostech. Možnosti dalšího vzdělávání Úspěšné složení závěrečné zkoušky a Šárka získání výučního listu umožňuje absolventovi ucházet se o studium navazujících studijních vzdělávacích programů ve středních odborných školách a středních odborných učilištích. Tím může získat střední vzdělání s maturitní zkouškou. Absolvent je také Hanspaulka připraven prohlubovat si specifické znalosti v oboru různými školeními a kurzy. školní materiály Příprava na výuku Povinnost učitele je kadeřnickému salonu Dejvicemi připravovat se každou vyučovací hodinu. Učitel nemá stanovenou přípravu. Učitel se může připravovat jak písemně, myšlenkově, s kadeřnické salony Dejvice technikou i bez ní. Nejdůležitější je výsledek o dobrý průběh hodiny o dobré výsledky a dobrá práce žáků o spokojenost při vykonané práci Kvalita a příprava na vyučování záleží o na délce praxe a životních zkušeností o na postoji k dané profesi o zodpovědnost za práci o schopnost tvořivého myšlení Každý učitel by si měl dobře promyslet, jestli je dobrý učitel a hlavně jestli umí dané učivo
dobře vysvětlit a hlavně, aby byl pochopen. Je spousty učitelů co neumí učivo naučit. Jsou to dobří odborníci, ale neumí učit. Každý Mydlářka učitel odborného výcviku a odborných předmětů by měl mít dobrou přípravu na vyučování. Vede žáky od prvního až po třetí ročník k závěrečným zkouškám. Dobrá a kvalitní příprava a práce učitele vede žáky k dobrým výsledků u závěrečné zkoušky. Hodnocení Juliska Hodnocení je velmi důležití a motivující pro studenta, ukazuje studentovi i jeho chování. Nejdůležitější pro studenta je hodnocení od kadeřnictví Dejvice rodičů, učitelů a svojin vrstevníků. Úspěch studentovi zajistí někam patřit. Když nebude student nikam patřit, nemůže si vytvořit kladné přijetí vůči sobě samím. Pravidlo školního hodnocení je, že studenti musí vědět, co se bude hodnotit. Jestli stačí si zopakovat kadeřnictví Dejvice nebo pochopit souvislosti. Typy hodnocení Hodnocení vnější heteronomní kdy zdroj hodnocení objektu leží mimo Hodnocení vnitřní autonomní kdy zdrojem hodnocením je objekt sám Hodnocení sociálně normované jsou porovnány výkony hodnoceného žáka s výkony ostatních členů anglických školkách Praha 6 Dejvice