nejlepší, dá se tedy předpokládat, že jeho informace budou nezávislé a pravdivé, ale především reálné. Jeho náměty jsou z profesního života, ví, co obnáší podnikání ve sféře služeb. Může mu pomoci při rozhodování ať už utvrzením ve volbě, či jeho odrazením. Dokonce pokud se jedná o známého, doporučila bych krátkou praxi v rozsahu několika dní, při které dojde ke styku s klienty a bližším Vysočanská seznámením s prací v oboru. Zaměříme li se nyní na absolventy, jejich přístup byl obdobný jako u nynějších žáků. Pouhých svou volbu oboru před nástupem studia konzultovalo s nějakým odborníkem, vzhledem k tomu že z nich polovina svůj obor vykonává i několik let měli kadeřnicemi Vysočanům velké štěstí, že se trefili do svých schopností. Využití osobnostních a profesních testů Dnes je k dispozici mnoho testů zjišťujících Kolbenova schopnosti a vlastnosti určující k jakému zaměstnání máme největší předpoklady. Tyto testy jsou běžně dostupné na webových stránkách a v publikacích zabývající se poradenstvím v získání zaměstnání. Některé z takových testů zabezpečují i základní školy, např. SCIO testy apod. Jelikož tyto testy si musí školy zaplatit, nejsou tedy k dispozici plošně. Jejich úkolem je napomáhat nejen žákům posledních ročníků základních škol a jejich rodičům ve volbě dalšího vzdělávání. Jsou především zaměřeny na studijní kadeřnictví Vysočany předpoklady, jejich výsledky žákům sdělí, zda mají schopnosti studovat na gymnáziu nebo ne. Neurčí mu už, ale pro jaký učení obor a
povolání se hodí. Testy studijních předpokladů jsou aplikovány především v posledních ročnících základní školy. Jsou školy, kde se s vysočanskou pražskou plavání kojenců