výuku teorie moderními technickými pomůckami jako jsou např. výkonné počítače, digitální dataprojektor, scaner a tiskárny. Práce navrhuje podobu ideální učebny a zabývá se přitom rovněž vytvořením vhodného prostředí v učebně se zdravotně vyhovujícími kadeřnictví Zdiby pracovními místy. Důležitou součástí je také vybavení počítačů odborným softwarem, který odpovídá současným trendům ve studovaném oboru. V neposlední řadě je třeba zdůraznit také společenský přínos moderní interaktivní výuky v pozdějším začleňovaní studentů do Ládví pracovního procesu. Anotace Záplatová, Markéta. Projekt učebny a použití učebních pomůcek v oboru kadeřník, kadeřnice Bakalářská práce. Brno MU, Vedoucí práce PaedDr. Pavel Konupčík Práce pojednává o významu interaktivní výuky v dnešním odborném školství. kadeřnickému salonu Zdib Nastiňuje výhody takového přístupu pro studenty i učitele a navrhuje nejen technické vybavení učebny pro obor kadeřník, kadeřnice, ale rovněž prostorové řešení včetně uspořádání pracovních míst. Klíčová slova Službové obory, obor kadeřník, kadeřnice, učebna, technické vybavení, učební pomůcky, program kadeřník, vizážista, Moderní výuka, interaktivní výuka, názornost učební látky, efektivita výuky Anotation Zaplatova, Marketa. Das Projekt des Lehrzimmers und die Benutzung der Lehrmittel im Fach Friseur, Friseurin Bakkalaureats arbeit. Brno Masaryk Universitát, Der Arbeitsleiter PaedDr. Pavel Konupčík In der Arbeit handelt sich um Bedeutung des interaktiven Unterichts in Praha 18
dem heutigen Fachschulsystem. Sie schildert die Vorteile einer solchen Lehrumgangs fr die Studenten und die Lehrer und schlgt nicht nur technische