oboru kadeřnice by mohl učebnu využívat i další službový obor kosmetičky, od hod. V lichém týdnu by se postupně v učebně vystřídaly a kadeřnický salon Třeboradic ročník. V příloze také uvádím ukázku tématického plánu Příloha č., který je vypracován pro školní rok prvního a třetího ročníku. Určité téma se při praktické výuce dá nejlépe vysvětlit právě s použitím technických pomůcek v učebně. Jako příklad volím téma třídy KA Úvod společenský význam a např. pro KA hodiny s tématem Dějiny vývoje účesu. V době, kterou má KA vymezený čas na učebnu mohu vyučovat Úvodní kapitoly společenský význam, historie oboru a estetické cítění. Při kapitole společenský význam oboru kadeřnictví Třeboradice mohu např. uvést kadeřnické salony, jejich podobu a prestiž, také pomocí internetu vyhledat na mapě rozšíření a umístění těchto salonů ve městech a obcích. Tím v podstatě poukázat na srovnání situace ve městech a na vesnicích a tak doložit, že obor je nenahraditelný v oblasti zvyšování jejich životní úrovně. Právě úvodní kapitoly jsou obecné a suchý výklad, fakta, která nejsou doplněna názornými příklady, např. historii oboru je možné si připravit dopředu na počítači jako prezentaci v programu PowerPoint, obrázky lze získat z historických publikací např. lazebníky při práci, také nálezy prvních hřebenů a břitev z pravěku a pomocí Praha 18 scanneru zakomponovat do presentace. Kterou lze promítat pomocí diaprojektoru na plátno. Mohu tak výklad zkombinovat s textem stručným na Nouzov
plátně a obrázky. Totiž je důležité pro studentky vědět, že jejich obor se vyvíjel již v dobách starověkých kultur Egypťanů, kadeřnictví Třeboradice Babyloňanů apod. existovaly vysoce vyspělé obory vlásenkářů, lazebníků a kosmetiků. Z archeologických nálezů z naší střední Evropy montessori školkou nedaleko Prahy 9 Třeboradic