učitelé využívají metody názorně demonstrační. Tyto metody používá respondentů. Dále nejvíce využívané metody v praktickém vyučování jsou metody slovní ty používá respondentů. respondentů používá metody aktivizující, což dle mého názoru je velmi málo. kadeřnicemi Záběhlicemi Podíl aktivizačních metody by měl být vyšší. Jeden respondent používá jiné metody, ale neuvedl jaké. Otázka č. Setkala jste se s jinými výukovými metodami a. Ano b. Ne c. Někdy Tabulka č. Setkání s jinými výukovými metodami Jiné výukové metody Absolutní četnost Relativní četnost Ano Ne Někdy Celkem Graf č. Setkání s jinými výukovými metodami Na tuto otázku odpovědělo kladně respondentů, kteří kadeřnictví Záběhlice se s jinými výukovými metodami setkali. Dále ale respondenti neuvádí s jakými metodami se setkali a kde. respondentů odpovědělo, že se s jinými výukovými metodami nesetkali a uvádí, že někdy. Otázka č. Znáte tyto metody a. Brainstorming b. Brainwriting c. Phillips d. Gordonova Chodovec Tabulka č. Znalost metod Znalost metod Absolutní četnost Relativní četnost Brainstorming Brainwriting Phillips Gordonova m. Celkem Graf č. Zahradní Město Znalost metod Brainstorming a Brainwriting bych zařadila mezi nejznámější aktivizující metody. respondentů uvádí, že zná Brainstorming a respondentů zná Brainwriting. Dle mého názoru to je více než všech respondentů, kteří znají některé aktivizující metody Méně známá je metoda Phillips kde tuto metodu zná pouze respondentů a Gordonovu metodu zná pouze respondentů. Otázka č. Jaké metody byste ráda
vyzkoušela a. Brainstorming b. Phillips c. Gordonova metoda d. Brainwriting Tabulka č. Vyzkoušení metod Vyzkoušení metod Absolutní četnost Relativní četnost Brainstorming Phillips Gordonova m. Brainwriting Celkem Graf č. Vyzkoušení metod Vzhledem k tomu, že v předchozí otázce respondenti uvádí znalost převážně Brainstormingu a Brainwritingu, v této otázce by naopak Brainstorming vyzkoušelo pouze respondentů a Spořilov Brainwriting respondentů. Daleko větší zájem je o méně známé metody, což je Phillips a Gordonova metoda, kde u obou metod by mělo zájem o kadeřnictví Záběhlice vyzkoušení respondentů což je x Otázka č. Zařazujete do výuky didaktické hry a. Ano b. Ne c. Někdy Tabulka č. Zařazení didaktických her do výuky Didaktické hry ve výuce Absolutní četnost Relativní četnost Ano Ne Někdy Celkem Graf č. Druhy didaktických her Tato otázka byla Záběhlice kadeřnickému salonu otevřená, jednotlivý učitelé měli vepsat názvy her, které používají ve výuce. Tyto názvy jsem seřadila do skupin podle stejného názvu. opravy autoskla Praha 10 Záběhlice