Neobsahuje hodnocení obsahu původního dokumentu. Širší verzi anotace je abstrakt, pedagogické informaceJ. Průcha E. Walterová J. Mareš., s. Časové rozvržení učiva Jiná časová dotace je stanovena pro studenty denního studia a jiná pro studenty rekvalifikačního kurzu. Pro kadeřnictví Petřiny rekvalifikační kurz oboru kadeřník je stanoveno MŠMT, že musí proběhnout v rozsahu hodin. Do této části spadá teoretická i praktický výuka. Je nutné přesně naplánovat, kolik času bude potřeba pro kvalitní výuku daného tématu. U odborného vzdělávání se preferuje delší čas praktické části výuky. U studentů denního i dálkového rekvalifikačního vzdělávání je vždy nutná i domácí příprava a samostudium, a to jak v teoretické, tak praktické přípravě. V kadeřnickém oboru mají uchazeči možnost si koupit umělou hlavu, která se Petřiny připevní ke stolu a student může trénovat praktické dovednosti doma bez toho, aby hledal modely, které budou trpělivě sedět, než se vše Na Bateriích precizně naučí. V praktické části výuky je mnohdy nutná tzv. automatizace, což znamená, že určité úkony jsou prováděny, aniž bychom o nich nějak zvlášť přemýšleli. rozlišuje se čas vzdělávání plánovaný, stanovený školskými normami a předpisy Plánovaný čas zahrnuje délku povinného vzdělávání, délku stupňů a typů škol, délku školního roku, počet výukových týdnů a dnů, počet hodin pro jednotlivé předměty a tématy učiva aj. J. Průcha E. Walterová J. Mareš, s. Obsah výuky Při tvorbě obsahu výuky je třeba se zamyslet nad kadeřnicemi Petřin
tím, co je nutné vyučovat. Je nutno rozlišovat mezi obsahem školního vzdělávání, který je předepisován učebními plány, učebními Červený vrch osnovami aj., a týmž obsahem realizovaným ve výuce. Výzkumy je zjištěno, že tyto dvě podoby obsahu se odlišují v důsledku řady faktorů, např. Toho, že učitelé vytvářejí individuální modifikace předepisovaného obsahu vzdělávání aj. K tomu přistupuje v reálné výuce Petřinám kadeřnici skryté kurikulumJ. Průcha E. Walterová J. Mareš., s. Více o obsahu výuky je zmíňeno v předchozí kapitole. Ve vyučovacích osnovách je obsažena strategie výuky. Strategií výuky se rozumí to, jakými metodami a formami budu ve výuce pracovat, jejich promyšlený výběr, Vypich řazení, střídání a kombinování vzhledem k optimálnímu naplňování cílů a potřeb i možností žáka. Stylizování pojetí výuky plavali kojence Prahou 6 Petřinami